Home » Praktijkvoorbeelden » ROLAND GARROS

 

ROLAND GARROS

 

FRANSE TENNISFEDERATIE (FFT)

Probleem

 

 

Het probleem in
een notendop

Het toernooi van Roland Garros heeft een nieuwe bladzijde in zijn geschiedenis geschreven met de modernisering van het stadion.
Het merk Roland Garros is een belangrijke sportreferentie in Frankrijk en internationaal en streeft naar een steeds "Premium" bezoekerservaring, vanaf het moment dat ze het stadion binnenkomen tot het moment dat ze het verlaten.
Net daarom heeft de FRENCH TENNIS FEDERATION WMH Project belast met het ontwerp en de decoratie van de horecaruimtes.

 

 

Job

Spatial Design

Locatie

Parijs

Lancering

09.2020
Kerncijfers

 

 

In het kort

1000

Deelnemers / dag

650

Planning

2

contractjaren

onze reactie

EEN MEER PREMIUM WELKOM

 

Een project dat trouw is aan de geest van Roland Garros. Dit is terug te vinden in de eenvoud van de vormen, de elegantie van de materialen en het ritme van het lijnenspel.
Het ontwerp van de receptiebalies straalt ritme en dynamiek uit. De verticale eikenhouten panelen accentueren het gegraveerde logo en gaan over in geïntegreerde bloemstukken. Wit gelakte rondingen spelen met het licht en geven de zitbanken een minimalistische en geraffineerde uitstraling. In combinatie met wit versterkt het lichte eikenhout het natuurlijke en warme aspect, voor een zachte en intieme sfeer.

de ervaring

Home, WINDOWS

Hoge kwaliteit, design...

Beleef de "Roland Garros"-ervaring in het hart van de ontvangstruimten en geniet van een display van topklasse vanaf het moment dat u het stadion binnenkomt.

 

 

Job

Spatial Design

Locatie

Parijs

Lancering

09.2020
Impact

Voordelen voor de deelnemers

 

De gasten wilden genieten van een open, lichte, ruime en moderne omgeving, met het gevoel dat ze de unieke wereld van het toernooi binnenstapten zodra ze de ingang van het stadion betraden.

voordeel voor het merk

 

De Franse tennisfederatie bood een echt ontvangstcomfort en kon gebruikmaken van een kant-en-klaar ontworpen installatie: ontwerp, fabricage, opbouw, demontage, opslag ... en opnieuw opbouw voor de volgende edities.

Casestudies in de kijker

 

INNOVEIT

European Institute of Innovation & Technology (EIT)

Job

Public Relations

Locatie

Europa

Lancering

12.2017

Docks Bruxsel, van shoppingcenter naar ‘livingcenter’!

Portus Detailhandel

Job

Public Relations

Locatie

Brussel

Lancering

09.2019